سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۸

اخبار

جلسه هماهنگی پیشگیری از کرونا ویروس در شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد

مهندس ابراهیم پیرامون:آمادگی کامل داریم تا دستورالعمل های بهداشت و درمان صنعت نفت را برای مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا اجرا کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس جدید با حضور رئیس و مدیران بهداشت و درمان نفت در شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد .

در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در راستای حفظ سلامت کارکنان و خانواده های محترمشان،تشکیل کمیته مشترک با بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت .

مهندس ابراهیم پیرامون رعایت بهداشت و حفاظت فردی را در کنترل این بیماری موثر توصیف کرد و اظهار داشت: توجه به توصیه های بهداشتی سازمان بهداشت و درمان باعث امنیت جانی و روانی کارکنان صنعت نفت می شود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی و هماهنگی در راستای پیشگیری از بروز کرونا ویروس جدید در مجموعه شرکت آغاجاری خصوصا اماکن عمومی شامل سالن های ورزشی، باشگاه های غذا خوری ،تاسیسات، واحدهای اقامتی و سایت اداری عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری بهداشت و درمان صنعت نفت را مرجع و تصمیم گیرنده برای مهار این بیماری در صنعت نفت ذکر کرد و بیان داشت:آمادگی کامل داریم تا دستورالعمل های بهداشت و درمان صنعت نفت را برای مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا اجرا کنیم.

 رئیس بهداشت و درمان صنعت و نفت در این جلسه ضمن تشریح ابعاد فنی و تخصصی این ویروس بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت ، از طریق آموزش ، اقدامات پیشگیرانه و تمهیداتی که در این زمینه اتخاذ شده بنا دارد ضمن تعامل و مشارکت با شرکت آغاجاری گام های موثری را در این زمینه بردارد.

دکتر فرید خدری برگزاری آموزش های فردی و چهره به چهره را مفید و اثرگذار توصیف کرد و اظهار داشت: هر چه از تجمعات کم کنیم و آموزش ها را میدانی و در صحنه اجرا کنیم موثرتر و مفیدتر خواهد بود.

وی در خصوص شیوع این ویروس بیان کرد: از نظر علمی موضوع جدیدی رخ نداده و از نظر نوع بیماری از خانواده آنفولانزا می باشد و بهداشت و درمان نفت آمادگی لازم جهت هر گونه اقدام برای مهار این بیماری را دارد.

خانم دکتر احمدی رئیس بیمارستان نفت نیز در این جلسه رعایت بهداشت فردی را مهم ترین موضوع در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس دانست .

وی گفت : یکی از مهمترین و بهترین راههای پیشگیری شستشوی مکرر دست ها با مواد شوینده و ضدعفونی کردن سطوح است.

دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار ، افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر سید محمود فاطمی هماهنگ کننده دارو و درمان و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی هر کدام جداگانه به تشریح بیماری کرونا و اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از آن پرداختند.

در این جلسه تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت اقدامات و تدابیری جهت جلوگیری از شیوع این ویروس در تاسیسات، اماکن ورزشی وخدماتی واقامتی صورت پذیرد.

خبر
خبر
خبر

 

۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید